۴ واحد مسکونی و تجاری به جرم توزیع مواد مخدر در ابرکوه پلمپ شدند

۴ واحد مسکونی و تجاری به جرم توزیع مواد مخدر در ابرکوه پلمپ شدند
خانه اخبار اجتماعی یزد ۴ واحد مسکونی و تجاری به جرم توزیع مواد مخدر در ابرکوه...
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0
۴ واحد مسکونی و تجاری به جرم توزیع مواد مخدر در ابرکوه پلمپ شدند
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، از پلمپ 3 واحد مسکونی و یک واحد تجاری توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان ابرکوه، خبر داد.

به گزارش یزدنیوز، محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه اظهار کرد : با همکاری نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، 3 واحد مسکونی و یک واحد تجاری که در زمینه فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند، دستگیر و واحدهای آنها پلمپ شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه امروز است، که گریبان گیر افراد شده و ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فروپاشی بنیان خانواده‌ها است، تصریح کرد : از همین جهت قانون به‌شدت با افرادی که هرگونه فعالیتی در این راستا انجام دهند، برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه تأکید کرد : چنانچه در شهرستان ابرکوه نیز هرگونه جرمی مبنی بر فروش و توزیع مواد اعلام شود، مقامات قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده نسبت به پلمپ واحد مسکونی، تفریحی و تجاری که جرم در آن به وقوع پیوسته است، اقدام می‌کنند.

وی در پایان از همشهریان درخواست کرد؛ با توجه به شروع طرح پلمپ منازل و واحدهای تجاری توزیع‌کننده مواد مخدر در ابرکوه، افرادی که از وجود چنین محل‌هایی اطلاع دارند، در اسرع وقت مشخصات مکان موردنظر را به دادگستری اعلام کنند، تا مسئولین مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید