پراید، بزرگترین قاتل یزدی ها!

خانه اخبار حوادث یزد پراید، بزرگترین قاتل یزدی ها!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0

رئیس پلیس راه استان یزد طبق گزارشات ثبت شده، معتقد است درصد بالایی از تصادفات رانندگی در استان مربوط به خودروی سواری پراید است که در نتیجه واژگونی و خروج از جاده اتفاق افتاده است.

به گزارش یزدنیوز، سرهنگ احمد مظفری با اشاره به اینکه بیشترین حوادث جاده‌ای از خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می ‌دهد، از رانندگان تقاضا کرد قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و در طول سفر به محض اینکه احساس خواب‌آلودگی و خستگی کردند در پارکینگ مناسب توقف کرده و پس از استراحت کافی، به مسیر خود ادامه دهند.
بنابر فرمایشات سرهنگ مظفری، رانندگان باید از هم اکنون خودروهای خود در خصوص وضعیت لاستیک، برف پاک کن و … را کنترل کرده و باتوجه به احتمال سرد شدن ناگهانی هوا، بررسی وضعیت ضدیخ خودروها توصیه می گردد، چرا که غفلت از آن خسارت بالایی را به دنبال دارد.
خوشبختانه با همکاری استانداری، فرمانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از ظرفیت خودروهای نامحسوس در محورهای استان استفاده می‌شود که بسیاری از آن بی اطلاع هستند که باید در این خصوص اطلاع رسانی صورت گیرد.
مظفری با اشاره به نصب سامانه سپهتن بر روی اتوبوس‌های حمل و نقل برون شهری، بیان نمود که برای راحتی مردم، ثبت ساعت‌ها در طول مسیر برداشته شده و تنها در مبدا و مقصد، ثبت ساعت انجام می‌شود. همچنین کلیه تخلفات راننده، توسط سامانه سپهتن ثبت شده و پلیس راه در سراسر کشور تخلفات را مشاهده و اعمال قانون می‌کنند.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید