درخواست نظارت بیشتر مجلس در ارتباط با وعده های دولت به کشاورزان

خانه اخبار سیاسی یزد درخواست نظارت بیشتر مجلس در ارتباط با وعده های دولت به کشاورزان
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس، خواستار نظارت بیشتر مجلس در ارتباط با وعده های دولت به کشاورزان شد  و بیان داشت که دولت در زمینه مصوبه امهال وام کشاورزان اقدامی انجام نداده است.

محمدرضا صباغیان، با بیان اینکه بسیاری از گره‌ها توسط مجلس می تواند باز شود، در ادامه افزود در نقطه مقابل با عدم نظارت کافی آن، مشکلات فراوانی ایجاد خواهد شد که تا امروز هم شاهد موارد زیادی از این قبیل بوده ایم.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه برای وام کشاورزان، بسیار مفید و کاربردی واقع شده، خاطرنشان کرد که علت این اقدام، سرمازدگی، خشکسالی و خسارت وارده به کشاورزان است.

در ادامه مطرح کرد: اطلاع رسانی های زیادی در این خصوص انجام گرفته و صدا و سیما و مسئولان نیز در ارتباط با آن مانورهای کافی را داده اند ولی متاسفانه بر خلاف این اطلاع رسانی و وعده های داده شده به مردم، این وعده‌ها به مرحله عمل نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه مجلس با این مصوبه و عدم اجرای آن، خود را در برابر مردم  قرار داده است گفت: متاسفانه کسی در ارتباط با این موضوع و مشکلاتی که برای کشاورزان ایجاد شده است خود را  پاسخگو نمی‌داند.

 



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید