دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن کوچک منزل ایرانی

چیدمان و دیزاین پذیرایی کوچک
چیدمان و دیزاین پذیرایی کوچک
خانه دکوراسیون دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن کوچک منزل ایرانی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نظرات:0

یزد نیوز : اتاق نشیمن و اتاق حال و پذیرایی که سالن نشیمن و پذیرایی هم نامیده می شود از اتاق های اصلی در خانه ی شما هستند که فضایی راحت برای جمع شدن اعضای خانواده در کنار هم را فراهم می کنند.

اتاق پذیرایی و نشیمن بیشتر اوقات در نزدیکی ورودی اصلی خانه قرار دارد، در خانه های کوچک اتاق حال و پذیرایی به عنوان اتاق نشیمن هم استفاده می شود، چیدمان وسایل اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن باید به گونه ای باشد که در مسیر رفت و آمد قرار نداشته باشند.

اگر به فکر تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن کوچک و کم جای خود هستید ما در این پست ایده های دکوراسیونی برای اتاق پذیرایی و نشیمن کوچک خانه و ترفند های هوشمندانه برای بزرگتر جلوه دادن فضا را ارائه کرده ایم.

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه یک اتاق نشیمن کوچک را بزرگتر جلوه دهید استفاده از سایه ها در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن می باشد. سایه های مختلف می توانند یک اثر تقویت کننده یا آرام بخش بر دکوراسیون شما داشته باشند و انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان شما می تواند بازتاب شخصیت شما باشد.

یکی از ارزانترین روش ها برای تغییر دکوراسیون فضای داخلی منزل تغییر رنگ دیوار ها می باشد، اگر فضای اتاق نشیمن و پذیرایی کوچک و کم جاست بهتر است که بیشتر از رنگ سفید و رنگ های سرد برای دیوار استفاده کنید.

یکی دیگر از رنگ های پیشنهادی ما به شما رنگ خاکستری و طوسی می باشد که برای دیوارها بسیار مناسب بوده و دکوراسیون خانه را مدرن می کند. اگر دیوارها را خاکستری رنگ می کنید، می توانید پرده ها و لوازم جانبی را به رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا را از یکنواختی درآورد.

سعی کنید از مبلمان متناسب با فضای کوچک حال و پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده کنید؛ به جای مبلمان کلاسیک و جاگیر از مبلمان راحتی مدرن و کم جا استفاده کنید، یک کتابخانه چوبی باریک را در اتاق تعبیه کنید تا بتوانید علاوه بر کنار وسایل اضافی را هم در آن قرار دهید.

یکی دیگر از ایده های دکوراسیونی برای اتاق نشیمن کوچک استفاده از صندلی های کم جا به جای مبلمان جاگیر می باشد. شما می توانید یک مبل راحتی را با چند صندلی رنگی در کنار هم قرار دهید تا دکوراسیون مدرن خانه شما را زیباتر کند.

نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر در اتاق نشیمن مبل و صندلی برای نشستن همه ی افراد خانواده و یا مهمان ها ندارید حتما از کفپوشی نرم و کلفتی مثل فرش و موکت های ضخیم استفاده کنید.

میز قهوه و میز های عسلی را طوری انتخاب کنید که اگر به آن ها احتیاج ندارید بتوانید آن ها را جمع کنید و برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار دهید.

اتاق های نشیمن کوچک باید با فضای ذخیره سازی مناسب داشته باشند تا همیشه مرتب بوده و وسایل سر جای خودشان قرار گیرند، شما می توانید از قفسه های دیواری برای قرار دادن وسایل در آن استفاده کنید. اگر در اتاق راه پله دارید می توانید از فضای زیر راه پله به عنوان فضای ذخیره سازی برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده کنید.

سعی کنید در اتاق نشیمن از پنجره های بزرگ استفاده کنید تا نور کافی را برای فضا فراهم کرده و فضا را بزرگتر جلوه دهند، اگر سقف اتاق بلند است شانس آوردید چون می توانید از پرده های بلند استفاده کنید که نقش زیادی در بزرگ جلوه دادن فضا دارند.

توجه داشته باشید که نیازی نیست همه ی وسایل خود را در معرض دید قرار دهید فقط می توانید وسایل منحصر به فرد خود را انتخاب کنید و در گوشه ای از اتاق قرار دهید تا توجه ها را به خود جلب کرده و کوچک بودن فضا را زیاد نشان ندهد.

برای اینکه دکوراسیون پذیرایی و نشیمن را از یکنواختی درآورید می توانید وسایل جانبی را از رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید تا گرما و صمیمیت را به اتاق پذیرایی و نشیمن بخشیده و توجه ها را به خود جلب کنند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی
دکوراسیون داخلی پذیرایی
دکوراسیون داخلی به رنگ سفید
دکوراسیون داخلی به رنگ سفید
چیدمان و دیزاین پذیرایی کوچک
چیدمان و دیزاین پذیرایی کوچک
حال و پذیرایی شیک
حال و پذیرایی شیک
دکوراسیون حال پذیرایی ایرانی
دکوراسیون حال پذیرایی ایرانی
دکوراسیون هال و پذیرایی کوچک
دکوراسیون هال و پذیرایی کوچک
دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون پذیرایی کوچک
دکوراسیون پذیرایی کوچک
مبلمان راحتی مدرن کم جا
مبلمان راحتی مدرن کم جا



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید