سال 1397 سال کدام حیوان است؟ سگ حیوانی باوفا – درباره سگ ها

حیوان سال 1397
حیوان سال 1397
خانه اخبار روز استان یزد سال 1397 سال کدام حیوان است؟ سگ حیوانی باوفا – درباره سگ...
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظرات:0

حیوان سال 1397 سگ است.

حیوان سال 1397
حیوان سال 1397

سَگ (نام علمی: Canis lupus familiaris) پستانداری از راسته سگسانان است. سگها بیشترین تنوع را در زمین دارند که نتیجه ی مداخله ی انسان در روند جفت گیری این حیوان است.

سگ نخستین جانوری است که به دست انسان اهلی شد. در جامعه انسانی از سگها در زمینه های مختلفی استفاده میشود که از این میان میتوان به مواردی چون شکار، گله داری، کمک به پلیس و کمک به انسانهایی که دچار ناتوانی جسمانی هستند اشاره کرد. جمعیت سگها در سال 2001 حدود 400 میلیون قلاده تخمین زده شده است.

شخصیت متولدین سال سگ

سگ موجودی است که از هرنوع شلوغی گریزان است و به نظر بی احساس میرسد. علت این رفتار غیراجتماعی بودن سگ نیست بلکه به این دلیل است که نسبت به احساسات خود و دیگران بی اعتماد است.

سگ بسیار درستکار، وظیفه شناس و قابل اعتماد است. بهتر از هرکسی رازدار است و از بازگو کردن مسائل خصوصی دیگران بیزار است. سگ در صحبت کردن ممکن است منظور خود را نادرست برساند.

به ندرت در محافل خودنمایی میکند و خود را مرکز توجه قرار میدهد اما بسیار باهوش است و میتواند برای دیگران گوش شنوا باشد و منظور افراد را به خوبی درک کند.

بسیار قابل اعتماد است و در جلب اعتماد دیگران تبحر فراوان دارد. در روابط خود تمام تلاشش را میکند و برای دیگران فداکاری بی حد و مرز میکند. شاید به همین دلیل است که از نظر دیگران متولد سال سگ بسیار ارزشمند و شایسته احترام است.

اغلب قهرمانان عدالت در سال سگ متولد شده اند. متولد این سال هیچ گونه بی عدالتی را تحمل نمیکند.
سگ دوستدار سادگی است. وقتی پولی به دست بیاورد به راحتی آن را خرج میکند و دلبستگی به آن ندارد.

اگر پول ناگهانی پیدا کند هیچکس بهتر از متولد ماه سگ راه درست خرج کردنش را نمیداند.

متولد سال سگ اغلب اهداف والایی را برمیگزیند. او میداند که چه میخواهد و همیشه راه دستیابی به هدفش را پیدا میکند. سگ هیچگاه نسبت به وقایع بی تفاوت نیست و از بیکاری، جنگ، شکست و فاجعه های انسانی موجود در گذشته و حال رنج میبرد.

سگ همیشه با احساسات ناپایدار، هیجانات مداوم و شک و نگرانی شریک خود را آزار میدهد و همیشه دلواپس است اما در حالت کلی سگ همیشه در عشق خود صادقانه عمل میکند.

متولدین این سال در کنار متولد سال اسب خوشبخت خواهد بود زیرا اسب در کنار کمی آزادی عمل به سگ اجازه میدهد آزادانه اهدافش را دنبال کند.

سگ سخنوری با اقاید عمیق و اصیل است. رهبری اتحادیه ها، سرپرستی واحدهای صنعتی و مربی گری و روحانیت مشاغلی هستند که سگ در آنها میتواند بسیار موفق باشد.

از آنجایی که سگ شرافت و صداقت مثال زدنی دارد و از جاه طلبی نیز به دور است میتواند رهبری مردم را به دست بگیرد و مردم نیز از داشتن چنین رهبری راضی و خشنود خواهند بود.

زندگی سگ با متولد سال ببر با ماجراجویی های فراوان همراه است. این دو به بهانه عدالت طلبی و حقیقت خواهی با هم همراه شده و همفکر و همراه خوبی برای ماجراجویی با هم خواهند بود.

سگ به صورت کلی موجودی نگران و غمگین است. همین نگرانی سبب شده که نگهبان خوبی باشد و همیشه نسبت به محیط اطراف خود هوشیار باشد.

او همیشه دلواپس زبان تیز و صراحت ناخوشایند خود است. بیش از حد یک دنده و غد و درونگراست. تا زمانی که مجبور نباشد احساسات درونش را آشکار نمیسازد.

بسیار شجاع است و زودتر از هرکسی علیه بی عدالتی قد علم میکند.

اندکی گوشه گیر و بی اعتنا به محیط اطراف است ولی روحیه انتقادی دارد و عظمت روحش باعث شده هیچکس او را به تنگ نظری و خودپسندی متهم نکند.

در مسائل مختلف به کلیات توجه نمیکند و بسیار جزئی نگر است. شخصیت انتقادگری دارد و در برخورد با مسائل مختلف دنبال عیوب موجود در آن میگردد و میتوان گفت که بدبین ترین موجود است.

کودکی، جوانی و میانسالی سگ در تردید سپری خواهد شد و به دلیل مشکلات شغلی این دوران را به سختی خواهد گذراند.

سگ دوران کودکی بی سر و سامان، جوانی پر از مشکل خواهد داشت و میانسالی را نیز چون در شغلش دچار مشکل است به سختی میگذراند و احساس ناامیدی میکند و در دوران پیری چون کاری برای انجام دادن ندارد افسوس میخورد.

اما به صورت کلی سگی که در روز متولد شده است در مقایسه با سگ زاده شده در شب زندگی آرامتری خواهد داشت.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید