تجلیل از استارتاپ های برتر یزد

تجلیل از استارتاپ های برتر یزد
خانه اخبار دانش و فن آوری یزد تجلیل از استارتاپ های برتر یزد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نظرات:0
تجلیل از استارتاپ های برتر یزد
تیم‌های استارتاپی «اکوبار» و «پین جاب» که در رویداد ملی جاده ابریشم حائز مقام برتر را دیرافت کرده‌ بودند، در مراسم دورهمی جوانان استارتاپی استان تجلیل شدند.

به گزارش یزدنیوز، در این مراسم که به مناسبت روز جوان در مرکز شتابدهنده پیشگامان در دانشگاه یزد برگزار شد، «اکرم فداکار» مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در سخنانی از همت جمعی به وجود آماده جهت شکل‌گیری مرکز شتابدهنده پیشگامان تشکر کرد و یکی از راهکارهای اصلاح ساختار غلط گذشته را تکیه بر جوانان نوآور و خلاق دانست.

وی اعتماد و فرصت‌های به وجود آماده برای جوانان را امری مثبت و شایسته خواند و با تبریک به تیم‌ استارتاپی اکوبار جهت کسب عنوان بهترین تیم استارتاپی کشور در رویداد ملی جاده ابریشم، این تیم را نمونه‌ای برای الگوسازی دیگر جوانان استان دانست.
«حمیدرضا قمی» عضو شورای شهر نیز در این مراسم آمادگی شورای شهر برای ایجاد بستر مناسب و زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه کسب و کارهای هوشمند و مبتنی بر فناوری‌های نوین را اعلام کرد.
در پایان این مراسم از تیم اکوبار که در رویداد ملی جاده ابریشم مقام نخست را کسب کرده بود و همچنین تیم پین جاب که به فینال این رویداد مهم راه یافته بود، تجلیل و قدردانی شد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید